Hallå igen

Nyligen hemkommen från Köpenhamn, som så många gånger förut. Och som så många gånger förut när jag ställer väskan i hallen och knyter av mig skorna, förundras jag över stillheten och det rastlösa vakum jag träder in i. Försöker på något sätt få ordning på känslosvallet. Älskar min Amanda så otroligt och hatar att vara ifrån henne.

Jag måste sätta ord till det och låta tonerna ge dom liv. Musiken är min drog och jag är redo att skjuta en överdos.

Men kreativiteten får vänta, hur motsägelsefullt det än låter. Dags att jobba nu.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej søtnos.. står på jobbet, det regnar utanfør... inga kunder. Saknar dig:) Ses næsta vecka.. in Sweden:)

2008-05-26 @ 16:24:44
URL: http://amandaavonhornfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0