Drömmen

Goda vänner!

Jag har hittat låten.
Fattar ni? Jag menar LÅTEN! Ni vet den där låten som bara tar en med storm och sveper bort allt vad annan musik är. Låten heter Drömmen och gruppen heter Ådra, människor vars barn jag tydligen är flyktigt bekanta med. Där har ni min första cover, goda vänner.  Min första cover.

I övrigt då? Ja, ni...
En ny egen låt på gång. "Du borde lämnat mig för länge sen" heter den, och handlar väl om, ja, just vad titeln säger. Så är livet. Eller nej, sån är jag. Visst hatar jag mig själv innerligt, och många med mig. Men jag lurar väl mig själv att jag är i en fas. Att jag ska vakna upp om ett år och tänka "Vad fan höll jag på med? Vad tänkte jag?"

Kanske gör jag det. Kanske inte. Jag vet väldigt lite just nu. Jag har tappat fästet fullständigt, om jag ska vara brutalt ärlig.
Just nu förlorar jag mig bara i Drömmen av Ådra. Bara.

Kommentarer
Postat av: hanna

Tack så mycket =)

2008-07-31 @ 14:56:22
URL: http://ladystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0